سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 و نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگ

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 و نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

ثبت نام آزمون دکتری در رشته های مختلفی صورت می‌پذیرد. داوطلبانی که واجد شرایط محسوب می‌شوند، می‌توانند در آزمون دکتری شرکت نموده و نسبت به انتخاب رشته دکتری اقدام نمایند. لازم به ذکر است که پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری برای کلیه داوطلبان ضروری می‌باشد. ثبت نام و خرید کارت اعتباری ثبت نام ، به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

آن دسته از داوطلبانی که پس از دریافت نتایج اولیه آزمون دکتری ، مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 شرکت نمایند. انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های سراسری به صورت جداگانه صورت می‌پذیرد. به همین دلیل داوطلبان لازم است نسبت به دریافت فرم انتخاب رشته دکتری آزاد و سراسری به صورت جداگانه اقدام نمایند.

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد روش‌های خاص خود را دارد که داوطلبان لازم است جهت پذیرش از آن آگاه شوند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که مقطع دکتری حساس‌ترین مقطع تحصیلی برای هر یک از داوطلبان می‌باشد. به همین دلیل نحوه وارد نمودن کد رشته محل‌ها در فرم انتخاب رشته دکتری آزاد ، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد.

جهت استفاده از خدمات راهنمای نتخاب رشته دکتری آزاد 98 ، فرم انتخاب رشته دکتری آزاد ، مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری ، با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

برای مشاوره تحصیلی به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.

با توجه به ظرفیت کم پذیرش در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 استفاده از اصول و فنون انتخاب رشته یکی از اموری است که اهمیت فوق‌العاده‌ای را برای داوطلبان به همراه خواهد داشت. متأسفانه برخی از داوطلبان ممکن است با توجه به گذراندن مقاطع کارشناسی و ارشد ، خود را کاملاً مسلط بر انتخاب رشته بدانند. حال آنکه یکی از اشتباهات رایج همین داوطلبان را می‌توان انتخاب‌های اشتباه دانست.

با توجه به الزام در دارا بودن رزومه قوی برای داوطلبان ، بسیار مهم است که هر یک از داوطلبان اقدام به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 در رشته‌هایی کنند که بهتر بتوانند در مصاحبه عملی پذیرفته شوند و رزومه قوی‌تری نسبت به سایر داوطلبان داشته باشند. آن دسته از داوطلبانی که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری نتوانسته‌اند موفق به پذیرش شوند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری شرکت نمایند.

در وارد نمودن کد رشته محل‌های انتخابی خود به هنگام انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 ، نهایت دقت عمل را داشته باشید. به همین دلیل بهتر است ابتدا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری آزاد که در پایان دفترچه موجود است اقدام نماید و پس از آن ،  به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایید. خوشبختانه امکان انتخاب رشته دکتری بدون آزمون در مقطع دکتری نیز وجود خواهد داشت.

فرم انتخاب رشته دکتری آزاد

 

فرم انتخاب رشته دکتری آزاد

فرم انتخاب رشته دکتری آزاد

فرم انتخاب رشته دکتری آزاد برای تمامی داوطلبانی که در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 شرکت می‌نمایند، شامل چندین قسمت می‌شود. دریافت اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات و مدارک هر یک از داوطلبان ، از جمله اطلاعاتی است که لازم است در فرم مربوطه وراد شود. همچنین استنباط هر یک از اطلاعات با استفاده از جداول مربوط به دفترچه امکان پذیر می‌باشد.

داوطلبانی که مایل به شرکت در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 می‌باشند، حتماً لازم است چنانچه مشمول خدمت سربازی می‌باشند، نسبت به ارائه مدارک معافیت تحصیلی اقدام نمایند. زیرا قبل از پر کردن فرم انتخاب رشته دکتری آزاد ، لازم است از واجد شرایط بودن خود جهت انتخاب رشته آگاه شوید. تمامی شرایط برای ثبت نام و پذیرش در دفترچه انتخاب رشته موجود می‌باشد.

در ادامه به لیست رشته های مختلفی که داوطلبان به هنگام انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 می‌توانند انتخاب نمایند اشاره می‌نماییم. اما داوطلبان عزیز با استفاده از سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ایران تحصیل می‌توانند به راحتی فرم انتخاب رشته دکتری آزاد را پر نموده و همچنین با شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایند. ارسال مدارک و ثبت نام در کلیه مقاطع تحصیلی با استفاده از این سامانه قابل انجام می‌باشد.

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 با توجه به دفترچه راهنما به صورت رشته های با آزمون و بدون آزمون امکان پذیر میباشد.

رشته های دکتری دانشگاه آزاد 98

رشته های دکتری دانشگاه آزاد 98

رشته های دکتری دانشگاه آزاد 98

دکترای عمومی دامپزشکی

پزشکی

الهیات و معارف اسلامی

اندیشه سیاسی در اسلام

جراحی دامپزشکی

مامایی و بیماری های تولید مثل دام

بیماری های داخلی دام های کوچک

بیماری های داخلی دام های بزرگ

رادیولوژی دامپزشکی

کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی

بهداشت و بیماری های پرندگان

بهداشت و بیماری های آبزیان

پاتولوژی دامپزشکی

بهداشت مواد غذایی

قارچ شناسی،

ایمونولوژی،

انگل شناسی

علوم آزمایشگاهی پزشکی

بیوتکنولوژی پزشکی،

ادبیات فارسی

باستان شناسی

تربیت بدنی وعلوم ورزشی

مترجمی زبان انگلیسی

علم اطلاعات و دانش شناسی

کتابداری و اطلاع رسانی

سامانه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

ایران تحصیل جهت راحتی کار داوطلبان عزیز اقدام به ایجاد سامانه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 نموده است. با استفاده از این سامانه، تمامی داوطلبان گرامی می توانند بدون نیاز و مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد ، به راحتی اقدام به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری آزاد نمایند. همچنین برخلاف سایر سامانه های انتخاب رشته ، به صورت همزمان از مشاوره انتخاب رشته نیز بهره مند شوند.

برای کسب اطلاع دقیق از نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. متخصصین ما به خوبی از نحوه انتخاب رشته آگاه می باشند و همچنین به راحتی می توانند به شما در این زمینه کمک نمایند و در کنار شما و همگام با شما حرکت نمایند تا به اهداف والای خود برای قبولی دست سابید.

برای کسب اطلاع دقیق و استفاده از سامانه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل که شماره های آن در جدول زیر موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، حتی ایام تعطیل ، می توانند پاسخگوی سوالات و راهنمای شما عزیزان باشند.